dagens

DAGENS KLÄDSEL: för tillfället: leggins och enorm t-shirt.
DAGENS CITAT: "schas förfan!" 
DAGENS FRISYR: för tillfället: tofs. 
DAGENS SMINK: mascara 
DAGENS HÄNDELSE: fick glass i skolan! he-he.
DAGENS LÅT: de vettefan asså
DAGENS VILL HA: sommar och sol
DAGENS PLANER: kolla teve, göra geografi(vilket jag vet att jag inte kommer göra...) och sova! :)
DAGENS SKADA: mamma var en halv minut från att krocka idag! fast det gjorde hon inte, utan hennes arbetskamrat gjorde det istället! SCARY shit.
DAGENS DUMMASTE: Att vi såg på Linas kvällsbok i skolan, JAG HAR SETT DEN TVÅ HUNDRA GÅNGER! inte kul, inte kul alls.
DAGENS DROG: socker.
DAGENS ÅTERSEENDE: använde ett jättegammalt läppglans idag som luktar gudomligt, då fick jag lite flashbacks från the good old days.
DAGENS ROLIGASTE: hela dagen var ganska rolig!
DAGENS TRÅKIGASTE: att vi åt nästan samma äckliga mat hemma som i skolan, INTE OKEJ!
DAGENS FINASTE: kattN, okej den är ful som fan men det känns rättvisast att välja den, key?
DAGENS KRAM: har nog inte fått nån idag :(
DAGENS PUSS: none 
DAGENS FAVVO: läkerol och marabou med smarties! fast glass är ju också gott.
DAGENS KÖP: choklad och fula konfirmationsskor :(
DAGENS GODIS: ch ch choklad
DAGENS HUMÖR: trött och glad! 

Kommentarer
Postat av: elle

haha inte svårt över huvud taget, hemligheten är... bapapabapapaaa PAINT.

2009-05-05 @ 23:01:21
URL: http://itselle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0