hehehe

Nu är ju skolveckan igång igen = det finns inget att skriva om, så jag gör en sån här lista igen! HIHI


1. Hur mycket pengar har du på din mobil? 181 kronor och 81 öre

2. Har du fått en kyss den närmsta veckan? no sir

3. Vem tillbringade du minst två timmar med idag? klassen I guess?

4. Hur lång är du? 174 centimeter

5. Vilken är den senaste filmen du sett? för länge sedan, kommer inte ihåg

6. Skriv hela ditt senaste sms i inkorgen: rensat

7. Föredrar du att ringa eller skicka sms? smsa

8. Är dina föräldrar gifta eller skilda? inget av det. Men dom bor ihop, ja.

9. När såg du senast din mamma? Tre minuter sedan skulle jag tippa på

10. Icke godkänt i något ämne? nej förfan

11. Mvg i något? nej

12. När vaknade du idag? klockan sju

13. Vilken är din favoritplats? Hemma framför teven kanskkeeee

14. Vilken plats föredrar du minst? eh jag vet inte

15. Vart tror du att du befinner dig om tio år? på toppen 

16. Hur stor är din säng? 120 x 200

17. Vad sover du i? trosor och t-shirt

18. Hur många kuddar har du i sängen? treeee

19. Var har du bott/bor? Tjörn and Tjörn only

20. Tycker du om kinamat? jajemän!

21. Tycker du om kaffe? Nej. Fast om man öser på med socker så smakar det nästan som choklad. Och det är ju gott!

22. Vad dricker du helst till frukost? oboyyyyy!

23. Kan du spela poker? OM JAG KAN! texas hold'em är totally my thing.

24. Känner du någon med samma födelsedatum som dig? känner och känner, jag vet ett par stycken

25. Vill du ha barn? inte än på ett jävla tag

26. Kan du några andra språk än svenska? engelska, tyska (om det nu räknas det lilla jag kan...)

27. Har du någonsin åkt ambulans? nej

28. Föredrar du havet eller en bassäng? bassäng låter festligt

29. Vad spenderar du helst pengar på? beror la på

30. Äger du dyrbara smycken? kan du ge dig på

31. Kan du rulla med tungan? ha?

32. Vem är den roligaste människan du känner? vet jag faktiskt inte

33. Vad har du för ringsignal? vibrator bara

34. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? tror jag inte nej

35. Vad har du närmast dig just nu som är rött? mina naglar

36. Kan du byta olja på bilen? näää, känns som en tråkig grej

37. Vilken var den senaste boken du läste? jag läser inte böcker

38. Dansar du i bilen? jämt

39. När var du i kyrkan senast? Lördagen den 9 maj 2009. Aldrig mer kyrkan nu! haaaaallelujah

40. Hur många hål har du i öronen? tre, men jag använder bara två.

41. Har du någon piercing? öronen?

42. Har du någon tatuering? nej

43. Har du provat droger? nej fyfan

44. Röka eller snusa? tobak är för töntar

45. Har du pojkvän/flickvän? no

46. Vad är ditt  mobilnummer? det blottar jag inte ut här

47. Vad ska du göra ikväll? äta, se på teve, läxa, duscha, sova sova sova

48. Har du några syskon? sir yes sir



SEE YOU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0