JAG BADADE IDAG!!! 24 maj

Todilo. Idag har jag vart med först Petronella och Jennifer. VI BADADE!!! i havet. Det var typ tio minusgrader, men stenhårda som vi är så hoppar vi i iallfall. Inte illa va? Sen kom Magdalena och sen kom hennes pojkvän(hehehe).
Har så jävla ont i magen va! Har ätit fyra(om inte fem) kärleksmums, ett halvt kilo godis + en Japp, en mentosrulle och en kanelbulle. ILLA! 

HAHA, när jag kommer hem så var det släckt över hela huset. Jag tänkte "vart faaaan är mamma och pappa nu då?". Så jag skriker "HALLLÅÅÅÅÅÅÅ!!!!" allt vad jag kan, och tänder överallt. Så när jag tänder i mammas å pappas rum, där dom ligger och sover, så ser dom helt förskräckta ut. "vad håller du på med Linnea?!?!?!". 
Jag trodde ju att det var Lördag. Men det är ju söndag, så dom jobbar i morgon. Pinsaaamt!

Nu är jag faktiskt lite trött. Bara lite. Vet ni? Jag som aldrig läser har faktiskt börja läsa en bok! 'Snälla pappa, nej' heter den. Jag tog med den till Thailand när vi var där men jag läste den aldrig. Så gav den en chans nu och den värkar faktiskt helt okej!
Tror jag ska sova nu. Eller kanske ska läsa. Nä.
Jag känner mig så stolt över att jag har badat. Det är ju ändå bara Maj månad. Maj. Maj. Vem fan badar i Maj? Jag! (heheheh okej alla badar typ i Maj)
Nu är jag så trött så jag vet inte vad jag skriver. 
Nu drarja! 
trippelpuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0