valborg

HEJ, igår var det valborg! Skitrolig och skitlång dag, verkligen! Och vet ni? Jag ska för en gång skull berätta om hela min dag ganska punktligt! Så om ni inte är intresserade så bör ni sluta läsa NU! eller nu.
Skola 8.25-13.30, sen hem till Annie med Frida och Jennifer. Sen kom Magdalena. Jag, M, J och F gick upp till kyrkan för konfa. Där övade vi på de vi ska spela upp (?), fick även festis och frukt, haha. Slutade en timme senare, jag och magda cyklade hem till henne, sen kom Jennifer. Vi gick ner till sjöbodarna med Magdas hund. Sen skulle jag hem och äta. Magda, Frida, Jennifer och Carro gick ner till kiosken för att köpa glass, så jag kom ner dit sen. Vi satt och stekte på en bänk vid kiosken, STEKHETT! frida och magda cyklade till fridas systers kille och hämtade en ipod+högtalare. Så vi satt där och dunkade musik. Sen gick vi ner till nya brygan och dunka musik där istället. Men det kom en familj och skulle äta middag där så vi kände oss lite taskiga och gick därifrån. 
Då gick vi hem till Magdalena, sen ner till Sjöbodarna och mötte Erik, Oskar och Simon. Vi satt inne i Eriks sjöbod. Mitt emot oss, över havet på en stor gräsplätt så hade någon fest. Det var massa där, men nästan alla kom till oss istället, eftersom det var så jävla tråkigt där, hahaha! Så vi fick lite nya (fulla) vänner ;) Vi satt i (eller utanför) sjöboden nästan hela kvällen, gick hem vid 1. SÅ, en mycket lyckad valborg, må jag säga! 

kan ni lösa rebusen? HAHA jag är så jävla bra!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0