klagomål klagomål klagomål... (haha fett kul ord egentligen)

Hejhejhallå. Jag vaknade strax efter fem idag, av mensvärk. Jävla skit tänkte jag och gick upp ur sängen. La mig framför teven och kollade i två timmar. Sen fortsatte dagen förjäkligt med att det gick skitkasst på syslöjden, jag kämpade som ett as men kom ingenstans, fick sprätta upp mitt lapptäcke flera gånger! :-( Sen flöt la dagen på ganska bra, förutom att biblotikarien skulle dampa för att Rebecca sa "bög" till nån. Wierd... Och sen när jag kom hem så kände jag att det luktade bajs, så jag går in på toan och där ligger en stor jäkla bajskorv som katten skitit ut! Haha, man orkar ju inte?
Jaja, hoppas att kvällen blir bättre då! Hare kanon, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0