Avsluta meningarna...

När solen skiner…så mår jag som bäst

När min bästa vän är ledsen…..så finns jag där

När jag har försovit mig…så får jag panik

När någon skäller på mig…blir jag sur och försvarar mig

När jag är ledsen…försöker jag att inte gråta

När jag är arg…försöker jag lugna ner mig

När jag är glad…så märks det oftast

När folk skriker på mig… så undrar jag vad fan deras problem är

När jag är nervös…försöker jag tänka positivt

När min favoritlåt spelas på radio…så blir jag glad och mimar/sjunger med i texten

När jag är rädd…försöker jag hålla mig lugn och tänka bort de jag är rädd för

När någon talar illa om mina vänner….så blir jag förbannad

När jag är sjuk…så myser jag under täcket framför en bra(eller dålig) film med lite té och halstabletter

När någon kör som en idiot i trafiken… så orkar jag inte bry mig eftersom jag inte kör bil själv

När jag blir frustrerad… är jag väldigt grinig

När jag duschar…så njuter jag av stunden

När jag läser en bra bok….så kan jag inte sluta läsa

När jag blir kittlad…skrattar jag och försöker få personen som kittlar att sluta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0