100 frågor

Nu har jag sådär söndags-tråkigt så det får bli en lista! 100 frågor, får se om jag orkar..

1. Tre namn jag lyssnar till:

Linnea, Lillen(sorgligt nog) och... ja de var la dom

2. Någonting jag tycker om med mig själv:

Haha, kan inte komma på något speciellt

3. Någonting jag inte tycker om med mig själv:

Finns massor!

4. Detta är jag rädd för:

Hajar

5. Tre saker jag vill ha varje dag:

luft, kärlek och lycka

6. Tre saker jag absolut inte kan göra:

lyfta hus, äta två kilo bajs, döda

7. Detta tycker jag om att göra:

chilla, vara med kompisar och ta't lugnt

8. Detta vill jag göra just nu:

Hmm, se på teve kanske?!

9. Bästa känslan:

Lycka

10. Värsta känslan:

Ångest

11. Egenskaper jag gärna ser att min partner har:

Humor, snygghet och snällhet? haha

12. Är jag kär just nu?

Nej

13. Jag vill gifta mig…

nån gång i framtiden kanske

14. Följande tre saker vill jag göra innan jag dör:

leva livet, skaffa familj och vara allmänt nöjd

15. Min käraste ägodel:

Vet inte faktiskt. Datorn!

16. Något jag vill ha i present:

bärbar dator, kamera, klocka och lite annat smått och gott

17. Detta har jag på mig just nu:

pyamasshorts, t-shirt, trosor

18. Favoritkläder:

koftor hiheh

19. Favoritdjur:

kissemjau

20. Följande musikstilar tilltalar mig mest:

Det mesta förutom hårdrock och sån skid

21. Favoritlåtar just nu:

Jag har så många ju

22. Roligaste/tråkigaste ämne i skolan:
roligaste är väl kanske....... jag vet inte. Tråkigaste: kemi, fysik osv
23. Stjärntecken:

Lejon

24. En bok jag älskar:

läser aldrig

25. En film jag älskar:

Finns måna

26. Tv-program jag gillar:

Desperate housewives

27. Favoritdoft:

Vet inte

28. Detta äter jag gärna:

godsaker

29. Dricker helst:

bubbelvatten

30. Favoritgodis:

lösgodis

31. Hit vill jag gärna åka på semester:

thailand, grekland, cypern osv

32. Färg på mina ögon:

mörkblå eller nåt

33. Min längd:

173.5 centimeter

34. Jag tror på:

mig själv

35. Jag spelar:

ingenting

36. Person jag beundrar:

hmmm

37. Så här bor jag:

i ett hus på tjörn

38. Antal döda krukväxter i hemmet:

har inte koll på det

39. Det här tänder mig:

självförtroende, leenden, snygg frisyr haha! Nej men jag vet inte riktigt

40. Det här gör mig avtänd:

slemmighet

41. Favoritfärg:

haha, röd kanske? vet inte

42. Favoritcitat:

va? har inget sådant

43. En hemlighet jag vet:

jag vet många…

44. Bästa present jag fått:

vet inte

45. Senast köpta skiva:

hahaha, vem köper skivor nu för tiden?

46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är:

dedär kan jag tänka på hela dagen utan att komma på nåt

47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är:

Nästan allting!

48. Udda förmåga/egenskap:

Har ganska viga fingrar? haha

49. Om jag vore ett djur skulle jag vara:

Ett lejon

50. Vad lyssnar du på just nu?

musik

51. Vad har du gjort/ska du göra idag?

sovit, suttit vid datorn, ätit godis. Sen vet jag inte!

52. Var är dina föräldrar födda?

Göteborg och Umeå(?)

53. Vad är det senaste du installerade på datorn?

vettefan

54. Vilken är din favoritrestaurang?

ingen aning!

55. När badade du i en pool senast?

hmmm, måste vart i thailand!

56. Har du varit med i någon skolpjäs?

Flera stycken!

57. Hur många barn vill du ha?

inga just nu, haha. Men i framtiden så kanske 2-3

58. Vilken musikstil tycker du mest illa om?

hårdrock, opera osv

59. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet?

får inte rösta så det skulle kännas lite meningslöst

60. Vad har du för TV-kanaler?

alldeles för många haha!

61. Har du åkt moped någon gång?

Japp

62. Har du busringt någon gång?

Hahahah, ja!!

63. Har du fått felparkeringsböter?

nope

64. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm?

ja absolut!

65. Vilken är den plats längst bort som du har besökt?
Thailand :-)
66. Har du en egen trädgård?

Nej, eller jo, eller nej?

67. Vilken är din favorit bland tecknade serier?

kollar aldrig på tecknat så jag vet inte. Simpsons kanske? haha

68. Kan du alla orden i nationalsången?

Nej, kan bara den första versen tror jag?

69. Badkar eller duschkabin?

får väl säga dusch då eftersom vi inte har badkar

70. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden?

har inte sett nån film denna månad, men förra månaden var det nog Män som hatar kvinnor

71. Favoritpizza?

Hawaii med kebabsås

72. Chips eller popcorn?

beror väl på vad man är sugen på

73. Vilken färg på läppstift använder du?

läppglans? alla möjliga!

74. Har du rökt jordnötsskal någon gång?

HA?

75. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling?

Nej, fy fan

76. Apelsin- eller äppeljuice?

Apelsin, fast äpple är också gott

77. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni?

pizza med tjejerna i klassen

78. Favoritchoklad?

Marabou

79. När röstade du senast?

Aldrig hänt

80. När åt du en hemodlad tomat sist?

Vet inte? Vi har faktiskt tomater i trädgården så det har säkert hänt nyligen

81. Har du vunnit en prispokal någon gång?

Nej

82. Är du bra på matlagning?

Nej men jag är grym på att baka!

83. Klarar du att tanka själv?

Mobilen? Ja. Haha

84. Har du beställt något från något av de där shoppingprogrammen som går på reklamteve-kanalerna?

nej, det är bara blåseri

85. Pepsi eller Coca Cola?

Coke

86. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb?

Nejrö

87. Vad var det senaste du handlade?

godis om det räknas

88. Har du kräkts offentligt?

Nej, inte direktPenga mun

89. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken?

Hitta den sanna kärleken, haha

90. Tror du på kärlek vid första ögonblicket?

jorå

91. Har du ringt något betalnummer?

nej eller va?

92. Kan man vara vän med sitt ex?

det är det säkert många som kan, men de flesta inte kanske?

93. Vem var det du besökte på sjukhus senast?

Farmor <3

94. Hade du mycket hår som liten bebis?

Nej

95. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar?

Ingen aning

96. Vad har du i din väska?

massor, mest skit

97. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig?

tar en titt på datorn

98. Vad är du tacksam för idag?

Att jag lever

99. Var hittade du den här listan?

google, hihihi

100. Tre personer jag vill ska fylla i denna enkät:

alla som inte har något liv (eller dom som har tråkigt)Fl&ouml;rt


Kommentarer
Postat av: FEBB

kul att läsa, och du har en ascool header! hela du är cool. pusspuss

2009-09-06 @ 15:24:45
URL: http://febb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0