finns inte mycket annat att göra..

dagens humör : trött!
dagens frisyr : toffsiloffs
dagens smink: läppglans, mascara(men inget just nu)
dagens klädsel : just nu är det mysbyxor och tjocktröja
dagens planer : sova :-)
dagens låt : asch
dagens vill ha : sommarlov!!! <3<33<
dagens saknad : saknar ju dig
dagens snällaste : känner ingen snäll. haha nej men jag vet inte!
dagens måste : a good night's sleep
dagens köp : en twix och lite lösgodis
dagens kärlek : det vettefan
dagens sämsta : de timmarna jag praoade idag var riktigt sega! Trodde mina ögon skulle sprängas av trötthet(okej det trodde jag inte men det kändes så..)
dagens bästa : fick sluta mycket tidigare från helvetet, träffade rönnängarna osv! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0