söndags-slapp

HEJ SAN snyggingar! idag har jag gjort absolut ingenting. Eller jag har kollat på Mitt stora feta grekiska bröllop som gick på tv3. Och sen har jag ju som sagt ätit tre-rätters-middag med familjen, den sista innan tove flyttar till Paris.
Imorgon ska vi ha klassdag halva dagen. Vi ska åka till dyrön och sedan äta pizza. Låter ju sådär va? Men bättre än vanlig skoldag i alla fall! :-) Sen har vi ledigt på fredag! Kan det bli mycket bättre? Ja, lite kanske..
Just det, vi har ju religionsläxa tills imorgon! Gotta do it now, hhaha.
Men puss och kram!

Kommentarer
Postat av: Emma Rasmussen

ÄR KAPPAN I MIN BLOGG HISS/DISS?

2009-09-06 @ 19:45:32
URL: http://emmaarasmussen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0