queeee?

Hej fans! Just nu ligger jag i Toves rum och chillar like crazy. Det är busväder ute så man kan inte göra mycket annat än att chilla, haha. Men det kan ju vara kul det med!
ÅHH, idag i skolan så mötte vi världens sötaste varelse, jag svär! Hon hette Elin och var 1,5 år, nyadopterad från indien eller nåt? Jag och några tjejer från klassen kelade med henne ett tag och man blev helt fast, som men en kattunge ungefär,  fast bättre. ÅHhhh :)
Funderar starkt på att ta över Toves rum nu när hon ska flytta till Frankrike(?). Kommer bli så fett att ha hela övervåningen för sig själv ju! WOAH, jag kommer rocka!!!
AJA, det var väl allt för mig. Ha en trevlig helg nurå¨
pussisar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0