bitterfitta

ÅÅÅÅHHHHH!!!!!!! nu är jag sådär sur igen........ Tänkte lägga upp bilder på facebook. Men eftersom datorn där jag brukar lägga in bilder inte funkar så provade jag att lägga in på denna datorn. Och SJÄLVKLART går det inte. Nu ligger alla mina bilder på skrivbordet, så det är väl det första pappa kommer se när han sätter sig här i morgon. KUL att det bara är massa pinsamma bilder också. När jag trycker "flytta till papperskorgen" så står det "bilderna är låsta", men det ska ju givetvis inte gå att låsa upp dem. Händer sånt här alltid mig? JA! Skulle faktiskt bli förvånad om det skulle gå att ladda upp bilder på denna datorn, inte  för att jag kan komma på en orsak till att det inte ska funka, men just för att jag alltid har oturen på minsida.
AJA ska sluta skriva. Nu ska jag ta självmord istället.
ÅÅHIPABSFIPOLLLLLLLLLLDDDDDDDDDDDDDDHHHHHHHHHHHIIIIIIIIIIIILLLLLLLLLLLLLLLLAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHIIIIIIDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDGGGGGGGGGGGGGGGGGGGMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMBBBBBBBBBBBBDSJKADJSABDLSABLKDISKFBSKABFAKBKFLBASLBFAKLSBISBFSABJFKSABFJ
FAAAAAAAAAAAAAANN vad sur jag är. Har suttit i 2 timmar och försökt ladda upp bilder. Men går det? NEJ
ÅHÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ, borde nog lägga mig nu. men är inte trött......
Bitterfitta? JA!
PU.SS

Kommentarer
Postat av: Viktoriae.blogg.se - En må bra blogg med självkänsla & positivt tänkande

Krångligt när det inte fungerar!:(

2009-08-11 @ 22:29:56
URL: http://viktoriae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0