Dumma mig

HALLÅÅÅÅÅÅÅ! What'z up? Lyssnar på lite go och färsk musik på spotify, göööött!
Idag har jag ätit lite för mycket godis, kollat på lite för mycket teve och slappat lite för mycket(kan man göra det?)
Sen har jag faktiskt brytit mitt -att-inte-dricka-bubbelvatten-löfte, tyvärr! Jag är verkligen världssämst på att ha löften, bryter dem alltid efter några dagar, attans alltså! Men till mitt försvar så var det inte meningen att dricka bubbelvatten, för det gick till såhär: Igår när jag och mamma shoppade osv så blev jag törstig, köpte därför en dricka som jag trodde var vanligt vatten, men det var såklart bubblor i, så vad skulle jag göra lixom? Låta bli att dricka, fastän jag var jättetörstig? Skulle inte trooooreee! Så nu är jag tillbaka i gamla vanor, haha!
HAHA, ännu ett inlägg om absolut ingenting. Är jag inte för bra?????
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0