Igår var en bra dag

Tjena! Inatt vaknade jag gråtande, hade världens hemskaste dröm, var helt jävla panikslagen haha! =( 
Igår var jag med Frida och Maggan hela dagen. Vi sola, bada, åkte båt, åt revben och potatissallad, virade in oss med toapapper så att vi såg ut som mumier(ja vi är lite udda), osv. 
Hahaha, han som har sin båt bredvid Maggan borde tycka att vi är helt hjärntvättade. Först hade vi kastat dipp och morötter och sånt på deras båt (lite bustade när vi sitter med just morötter och dipp haha!) sen kommer vi springandes och skrikandes med massa jävla toapapper på huvet! AJ AJ AJ.
Klantiga frida gjorde sönder sin(pontus) mobil också. Och jag råkade göra sönder Fridas solglajjor. Sen får vi ju hoppas att jag glömde den bärbara DVD-spelaren(som tillhör Karin!) i Maggans sjöbod för annars betyder det att jag tappa den på vägen hem, och då ligger jag ju nån tusenlapp back...
Nu ska jag dra till Maggan och Frida igen. Ikväll ska vi kanske tälta =)=)=)
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0