Nu är det slut på veckan, det är dags för fredagsmyyyys

OJ! Det SPÖÖÖÖregnar ute......  Idag slutade vi 14.20 men det regnade och eftersom vi skulle cykla hem så tänkte vi att vi kan ju vänta tills det slutar regna. Tio minuter går, tjugo minuter, trettio, fyrtio, vi satt där tills klockan 15.10. I femtio minuter! Men hade det slutat regna då? Nej, det regnade ännu mera än vad det gjorde när vi egentligen slutade... Men vi kunde ju inte hänga i skolan hela dagen så jag och Ankan cyklade hem(M och L hade redan cyklat, de pallade inte trycket...), gissa om vi var blöta när vi kom hem haha! Inte en torr fläck hade jag på mig, och det var typ sjöar i mina skor. 
Om det fortsätter regna så stannar jag hemma ikväll, har fått nog regn på mig idag haha!
Hare gööööttt. 
puss puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0