Var det pinsamt när du pruttade på fotbollen?

Hej hallå! Har precis vart med Maggan, Nella var med en stund också. Vi läste gamla brev hos M från mig och petro. HAHAHA, skön man var när man var liten "var det pinsamt när du pruttade på fotbollen?"  och "maggan du är min allra bästa kompis, puss och kram, VÄND, (nästa sida) haha, skoja den gick du på va?.." SÖTT eller vadå?
AJA, sen drog M och jag hem till mig, vi la oss och kolla på massa OC-avsnitt. Jag är FAST. Men nu är det inte många avsnitt kvar.  hohoho tur är väl det!
Mamma och pappa sover så jag sitter och dunkar musik från spotify i ipod-hörlurarna. Nu är jag hungrig så jag ska äta nåt. Kan inte komma på vad bara............ aja dealar med det sen..
See ya, would'nt wanna be ya
PUSSel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0