skola imorgon!

hey dudes! Idag har jag varit med Petronella en stund, cyklade till henne vid tolv. Vi bakade chokladbollar (och åt upp ALLA!), satt vid datorn, tog kort, tittade TV, spelade kort och sånt. Sedan cyklade vi till Jennifer, de skulle på fotbollsträning. Men det började spöregna så jag cyklade hem istället för att kolla på när de tränade. Blev kisseblöt, så fick byta kläder direkt. 
ÅH, imorgon börjar skolan! Vet inte om jag längtar eller inte. Ska ju bli kul att träffa alla igen, men lixom, endå? Betyg, läxor, tidiga mornar, tråkiga lektioner. Mindre kul...
Anton fick en bärbar dator igår, så nu slipper han blockera datorn i datorrummet, skööönt! (fast jag använder den iofs inte ändå, haha)
Och det är såååååå skönt att Tove flyttat, hoppas hon aldrig kommer tillbaka, MOAHAHA! Nä, nu var jag taskig. Klart jag vill att hon ska komma tillbaka! (inteeee)
JAJA, nu ska jag käka lite food med papps.
have a nice life, 
see u soon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0