tjaaa-ba!

hey, jag å mamma skulle egentligen åka till gbg å shoppa idag, men hon kom på att det var Tjörn runt = fett mkt trafik, så vi åker imorgon istället (kika gärna in i min blogg då och se vad jag köpt). Och så har jag vart duktig_flikka och klippt heeela gräsmattan (med sax, såklart!!). Och igårkväll klockan tio fick jag för mig att göra chokladbollar, för jag kom på att jag inte gjort det på tre år typ. Så, så blev det.
Men nu har jag sådär tråkigt som man bara har ibland, så jag tänkte göra en "lista" eller vad man ska kalla det????


Hur bor du?: På en stor ö (Tjörn) sju mil norr om Gbg med min storasyster, storebror, mamma och pappa (+katt).
Brukar du komma i tid?: Ja, eller till tråkiga lektioner kanske jag råkar komma fem minuter för sent, men det räknas inte!
Hur lång är du?: 174 centimeter, böööhhhH!!
Kan du laga mat?: OM jag kan! (nej)
Vad jobbar du med/pluggar du?: ska börja 8:onde klass på bleketskolan.
Vad har du på dig just nu?: underkläder, svarta jeans, vitt brottarlinne, svart diadem.
Har du någon fobi?: njä, inte direkt. Eller det skulle vara typ slemmiga/smutsiga saker och sånt hatar jag att ta i.
Hade du en bra kväll igår?: Hmm, nä eller ja. Den var mysig!
Vilket är ditt senaste inköp?: Räknas godis?
Din favoritdryck på morgonen: Oh boy, oboy såklart!
Var fick du dina senaste pengar ifrån?: barnbidrag? Eller när jag fyllde år.
Har du sovit i din egen säng inatt?: ofcourse baby!
Vad hade du sönder senast?: åhåå, jaså. brukar inte göra sönder saker, så jag kommer inte ihåg. tror jag
Vem snackade du med senast?: Mamma, min älskade mamma!
Varm favoritdricka?: varm oboy, eller te.
Favoritdricka när du är riktigt törstig?: mineralvatten! (helst LOKA, men ramlösa funkar med)
Alkoholhaltig favoritdricka?: Cider, men jag brukar inte dricka alkohol, serrö!
När gjorde du senast något riktigt dumt?: Riktigt dumt? eh, ingen aning, är ganska snäll av mig.
Saknar du någon just nu?: Njäää, skulle vara klasstjejerna isf. 
Vad ska man göra för att få dig irriterad: Det är ganska lätt att få mig irreterad, haha. Om man typ är taskig/störande/kaxig, you name it.
Någon du stör mig på?: Åh, alldeles för många. Men det är inte så blodigt... 
Intressen?: Inga utöver det vanliga, kompisar.
Senaste person du kramade?: Mamma! <3
Senaste person du ringde?: Mamma! <3
Senaste person som ringde dig?: Mamma! <3 (haha, shit vad mycket mamma's det blev nu, piiinsamt!)
Vad drack du senast?: mineralvatten, I think.
Vill du ha barn?: Jorå, men inte än såklart!
Längtar du till din nästa födelsedag?: Fyllde år för två veckor sedan, så nej inte direkt. Men det är klart att jag längtar tills jag blir äldre lixom...
Har rakat dina ben någon gång?: All the time baby, all the time! wanna toutch?
Är du sugen på något nu?: jaa, godis! åh, gooodddiiss!!!!! -dreglar-
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag?: 0,27. 
Använder du hudkräm?: det händer och fötter
Attraheras du av män med skägg?: Nej, det är sjukt fult! (på de flesta iaf.)
Micro-pop eller poppa själv: Jag är proffs på att poppa själv, så det är givet att jag väljer det!
Brukar du baka: OM jag brukar, jag är proffs på att baka! (inte bröd och sånt äckligt, men kakor osv lixxx)
Röstade du i det senaste valet: öh ja! (neeeej!)
Är du nöjd med ditt liv som det är nu?: kunde hänt lite mera i det, men vad förväntar man sig om man bor på en fet ö med 15.000 invånare? inte mycket.
Vilken låt lyssnade du senast på: lyssnar på musik nu. 
Har någon annan sovit i din säng inatt: Nä, skulle vara katten isåfall, men jag hoppas inte det, hon är eeeklig! (och söt)
Vad tycker du är äckligt: alldeles för mycket I'm afraid. typ som, kål, skolmaten, folk som inte tvättar händerna efter de har kissat (eller bajsat då), småkryp, bakterier, magsjuka, rökare/snusare, ja listan kan göras lång!
Har du pengar på mobilen: ja, men jag är så smart så jag använder aldrig min mobil till mera än alarm. Fast jag tar oftast med den om jag ska någonstans så att m&p kan ringa mig. Och så svarar jag på sms såklart, men inte ofta. men ni fattar, eller? Är lixom ingen mobilnörd som sms:ar massa onödigt hela tiden som typ "hej" "mm" "okej" osv, som det flesta av mina kompisar är. Jag kan inte sluta skriva, baahkefgbejfblsbflsblfsd.
hejdå.
puss på eeer :)
 see you soon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0