Hon träffade ett kärl.

Hej göllöngar. Vet ni vad jag har gjort idag? Nä. Tagit spruta! för Thailand. Gjorde ju det förra månaden också, men denna gången gjorde det helvetes mycket ondare! Det blödde skitmycket (kryddar) tillåmed! Hon sa att hon råkade pricka ett kärl eller något. Aja, det går la över nångång. Efter jag och mamma tagit sprutan så storhandlade vi på apoteket, haha. Köpte massor med grejer för 630 spänn! Inte illa. Sen småhandlade vi på coop och efter det åkte vi hem till oss. Det är ju första december idag med, om du har missat det, hehe. Och vad betyder det? Jo, att det är tio dagar kvar tills jag sitter på ett flyg till Thailand! (om det nu blir att vi kan åka, dvs.) Menmen. Nu tänkte jag kolla på julkalendern, har hört att den var skitdålig, men det kanske inte jag tycker, kanske!
Jag tittade för övrigt igenom mina gamla blogginlägg, från typ Augusti. Dom var så mycket roligare än dom jag skriver nu. Faktiskt. Haha, livet suger. TYP.
Nu drarja. KYSShey.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0