tjolabadola :)

hey, har sjukligt tråkigt. är inte trött så jag kan inte lägga mig än. men vadfan ska jag göra? hahaha...
idag har jag bakat kladdkaka, mmmums. har inte gjort något speciellt annat, bara relaxat :) 
och imorgon blire förhoppningsvis sol, för en gångs skull! :o vad är sommarlov utan sol lixom? iiingenting!
sitter å lyssnar på lite halvkass ipod-musik. haha, orka. bara 30 (29 eftersom klockan är över 00.00) dagar tills jag fyller år, not bad :) läääängar. fjorton år, stor tjej (inteee). ÅÅÅH, jag vill skriva massa mera, men jag kommer inte på något! shit pommes frites med en large hamburgare! eh, ja.
 känner för å se nån bra film nu. men jag tror bara att vi har dvd i antons rum, och eftersom han sover så går det ju inte riktigt. Och även om vi har det här nere så ligger 'alla' bra filmer i hans rum. HAHA, nu skriver jag om sjukt ointressanta grejer, men kan jag hjälpa det? nej.
men jaaa. hejdå losers. have a good life
see ya.
kyss å smek/ linnea :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0