Seeeeeegt

så otroligt seg dag idag! Vaknade vid tio, satt vid datorn till 12, såg på massa Gossip Girl-avsnitt till klockan 4, satt vid datorn igen, såg lite på Parma-Inter (fotbollsmatch, för er som inte förstod), spelade yatzy med mig själv (HAHA). Och nu sitter jag här, kul inte sant?
Men imorgon är det skola igen, back to the hell (okej jag överdriver, det är inte sååå tråkigt ,säger vi).
Har ätit maaassor med godis idag med, känner mig ovanligt tjock, hahahaha. 
Men den goda nyheten är ju att det bara är 3,5 veckor tills skolavslutningen! Och 2,5 veckor till Toves student, inte lika kul, men endå! :)
Ska kila nu, puss på er!
laddar upp en kul bild, bara för att.
HAHA, den är störtskön!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0