FYRA VECKOR KVAR!

DAMN! F-Y-R-A veckor kvar tills Thailand. ÅhhHHHhhh, vill ju dit NU NU NU! BöhhhHHHhhh, NUUUU! Okej, jag ska lugna ner mig............................................................................... så :) Imorgon klockan halv tio ska jag till skolsyster och mäta&väga mig och grejer, jag hatar sånt. Eller det kanske jag inte gör? För jag har inte gjort det på typ hundra år, så jag kommer inte ihåg faktiskt. Menmen, livet suger. 
Nu ska jag gå å hänga mig, ses i nästa liv........ kanske

sometimes I think it's nothing to live for
sometimes I wanna trust on somebody
sometimes I wanna talk about it 
sometimes I wanna go to hell and never come back 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0