Recension

Hola amigos. Sitter för tillfället och skriver en recension om Populärmusik från Vittula. Ni vet den boken som jag inte fattade ett piss av? Den. Så ni kanske kan lista ut att det är ganska svårt att skriva en recension om just den boken. Men jag försöker ju i alla fall. Det går ganska bra, för mamma hjälper mig och hon har läst den.
Efter skolan åkte Frida och Jennifer med mig hem. Vi köpte choklad/cola och gick hem till mig. Sedan gick vi till kyrkan för konfirmationssamling (eller vad heter det?!).
Imorgon har vi grön dag. Vilket betyder att vi ska ha 'No smoking generation'. Det börjar bli riktigt tröttsamt eftersom vi har haft det en gång varje termin sedan 4:e klass, och de pratar ju bara om samma saker hela tiden. Vi har fattat, det är inte bra att röka, det räcker nu, typ.
Så, nu ska jag fortsätta skriva på recensionen, hoppas jag får högt betyg, så som jag kämpat!
Puss på er och puss på mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0