You know it.

Hej. Sitter och dricker julmust. Jag har tänkt på att Apotekarnes julmust är så klen på något sätt, smaklös typ? Haha, bara en tanke, eller nej men ni fattar......
Det snöade lite idag också. Jag tycker att om det ska snöa så ska det fanemig snöa mycket, annars kan det va'.
Pappas jobbarkompis skulle tydligen vara med på Vem vet mest idag, så jag får väl kolla på det då.



Apotekarens julmust får 3 av 5 smultron. Det är ju trots allt en klassiker!




Jag och min lilla kusin Alicia. Visst är vi söta?



Hejdå. Good bye. Adios. Ciao. Auf Wiedersehen.

Kommentarer
Postat av: Per

Ganska så svårläst teckensnitt du har valt...

2008-11-24 @ 20:31:00
URL: http://paxinum.tk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0