Höstregn

Hej, ville börja med att säga att det är sååå roligt att jag fått massa kommentarer de senaste dagarna. Det blir mycket roligare att blogga när man vet att någon läser liksom. Så thanks cuties!
Idag fick jag betalt för att jag passade barn (i augusti typ, haha). 300 spänn! Det var lättförtjänta pengar, eftersom jag kom dit typ kl 8 (på kvällen), barnen somnade kl 9, jag somna kl 11 och föräldrarna kom halv ett. Så 300 spänn för att sova på någons soffa, inte dåligt. Haha, egentligen är ju 300 kr ingenting, för det går ju åt så fort ändå, men endå.
Jag beställde på Yves-rocher idag med, för man får så braiga välkomspaket (eller vad det nu heter).
Idag har det regnat hela dagen typ. 
Har egentligen inget vettigt att skriva, så jag slutar nog med att säga:
Puss på dig, dig och dig!



Kommentarer
Postat av: N A T A S C H A

visst är det kul :) !

2008-09-30 @ 17:52:34
URL: http://taschaa.blogg.se/
Postat av: Julia

söt

2008-09-30 @ 21:31:21
URL: http://jsomijulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0