Saturday

Äntligen lördag! Var med emma från 11 till 3 ungefär. Sen skulle hon träna. HAHA, kan inte sluta tänka på en grej Emma berättade för mig. Kan tyvärr inte skriva det här, vore förjävla taskigt, faktiskt! Men det handlar om min syster i alla fall, så att jag kommer ihåg det när jag läser detta någon gång i framtiden. 
Jag har skitont i ögonen, känns som att någon lyser med en laserlampa rakt i ögonen på mig hela tiden, hemskt. Hoppas verkligen inte att jag måste ha glasögon i alla fall. Då dör jag. Jag är nog den sista i världen som skulle passat i glasögon, seriöst. Men det blir säkert bättre, hoppas jag.
Nu ska jag nog bara slappa och käka godis, för det är ju faktiskt Löööördag! mjehehe. Sen får jag la se vad jag hittar på. Kanske skriver sedan, kanske inte. Vem vet? Inte du och inte jag.
Puss / Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0