Shrek den tredje

Hallå. Jag _GICK_ till Magdalena och hämtade cykeln, cyklade hem. Sedan laddade jag ner massa olika photoshop's på den andra datorn. Fedt nice. Efter det såg jag å mamma på Shrek the third. Den var nice, eller nä, den var sådär. Typ 3 av 5 toasters, fast då är jag snäll! Nu är det bestämt att mormor, morbror Dan och hans fru (kan inte stava hennes namn) kommer hit på fredag. Mormor fyller 80 och hon vägrar att bli firad, tycker det är lite barnsligt, haha. För vem vill inte ha presenter och uppvaktning liksom? Mormor, antagligen. Mormor bor i Luleå, för er som inte visste det, så det är ju jäkligt långt att flyga egentligen. Saknar henne faktiskt. Sist hon var här fyllde hon 75, så det ska nog bli kul för henne! Tove kommer såklart hem över helgen nästa vecka då. 
Men nu ska jag in på hm.com och se om jag hittar något snyggt, kanske beställer, kanske inte. 
Adios amigos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0