sista skoldagen på en vecka


Nu är denna skoldagen slut, eller ja, den har varit slut i 1,5 timmar. Vi har ju som sagt ledigt imorgon. Sedan Atene Måndag - Onsdag.
Jag vet inte riktigt varför jag inte laddat upp 'dagens klipp' & 'dagens låt', som jag lovade att göra. Men jag tror jag skippar att göra det varje dag. Någon gång ibland kanske? :) 
Just nu är det en gubbe här som fixar med diskmaskinen. Alltså, han sätter in en ny. Just nu ligger han på golvet och kråmar sig och svär, haha. Koul. 
Idag hade vi tre läxförhör, på SH, BI & TY. Det gick sådär på Samhälle, bra på Biologi och toppen på tyskan. Så jag är ganska nöjd i alla fall. Efter de tre lektionerna hade vi Hemkunskap. Då bakade vi bullar. (eller vi kavlade bullar, för hon hade redan gjort degen osv)
Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Får se helt enkelt.
adjö kompisar! 
see you tomorrow, right?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0