FAN FAN FAN. gud fräls mig

NEJ. NEJ. NEJ. Jag som trodde att Tove hade åkt (i torsdags?) för att inte komma tillbaka på en lång lång tid. Men nej. Idag klampa hon in genom dörren igen. Fan, tänkte jag. Fan, fan, fan. Allt blir ju så mycket sämre när hon är här. Kakorna försvinner fortare, datorn är upptagen hela tiden, teven likaså, för att bara nämna några saker. Ja, det finns nog inget positivt med att ha henne här. INGET! Nu låter ju jag som en jävlig syster, men det är väl precis det jag är! Hoppas att hon åker i morgon igen! hihihiiihiii.  Nä men nu ska jag inte vara sån.... eller jooooo det ska jag hehehe.

Och jag såg att jag glömde skriva igår att alla mina favoriter åkte till Spanien igår!!! BUÖÖHHHH. Dom är där i en vecka, på fotbollsläger. Avundsjuk? VA nej! Jag är mer än bara avundsjuk. Jag sitter och grubblar på varför i helvete jag slutade fotboll för snart två år sedan, haha. Nej men jag vet varför, och att sluta i fotboll är nog bland det bästa jag gjort i mitt liv! Även om man kan ångra det nu när dem är i Spanien... 
JAJA, jag vetefan vad jag ska göra den närmaste veckan. För inget, absolut INGET är detsamma när dom är borta. ÅH, gud fräls mig, eller nåt.
Ska väl gitta vidare. puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0