bra bra bra

Hej! Dagen har vart mycket braaa. Vi slutade klockan halv ett. Jag, Frida, Rebecca och Annie gick hem till Annie efter skolan. Sen Gick jag och Frida hem till mig. Det var meningen att vi skulle plugga men det gjorde vi såklart inte, haha! Istället åt vi godis, snacka, flamsa(?), och det hela slutade med att vi stod uppe i mitt nya rum i Toves balklänning, haha! Sen gick frida hem, då pluggade jag. Sen kom pappa hem och då beställde vi datorn som jag ska få i julklapp! GRYMT! Efter det såg jag på Ugly Betty och Desperate Houswifes. Och nu sitter jag här och bara är(rim)
Ha det gryyymt bra, puss!

Kommentarer
Postat av: FRIDA

va blev det tillslut då?:) 15 eller sjutton?

2009-12-03 @ 19:27:10
Postat av: LiNNEA

sjutton! Hoppas att den inte är föööör stor :)

2009-12-04 @ 16:21:38
URL: http://linnnnnnnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0