Duktig tjej

Halloj! Gårkvällen spenderades hos födelsedagsbarnet frida som fyllde femton bast! CONGRATS GIRL!<3<3<3<3
Idag har jag gjort massa(två) vettiga saker. Nämligen klätt granen och gjort knäck! Fast jag råka göra sönder ett glas mitt i allt så det drar ju ner duktighets-faktorn lite! Men vad gör det? iiiingenting!
Granen blev i alla fall jättefin och knäcken blev jättegod. Gryyyymt
Nåt annat som är värt att nämna är ju att det är ganska mycket snö ute! Det kom såhär lagom till jul, perfekt ju!
Nu ska jag käka ännu mer knäck, see you later buddies

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag skulle bara säga att din blogg är bra,jag gillar den faktiskt:D Jag har också en blogg,men den är inte så lik din blogg.Men jag tror du skulle gilla den faktiskt :) Jag hoppas det alf.



kram / http://housebunny.blogg.se

2010-01-05 @ 14:44:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0