Ho ho ho

HEJ! Internet har inte funkat idag tills nu. Så jag har ägnat nån timme åt att lyssna på min gamla ipod där de mesta av musiken var "snygga-killar-på-gitarr"-låtar, det blev lite tråkigt till slut, hehe. Men nu funkar internet igen så dagen är räddad. Idag var det den sista riktiga skoldagen, imorgon har vi avslutning. Efter skolan imon så åker jag och några tjejer från klassen till Göteborg och shoppar lite! Kommer blir grymt!
En vecka kvar till julafton! HIHI, känner mig som ett litet barn igen. 
Tove kommer hem om några timmar! Har inte sett henne på typ 4 månader så det ska bli kul!
Idag fyller min favoritfarmor år, grattis grattis grattis. Hoppas du har en bra dag :-)
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0