klockan är fyra och det är mörkt, why why why?

Jag kommer från: beror väl på hur långt man ska gå? Mammas mage? Tjörn?

Jag heter: Linnea

När fyller du år? I juli

Tycker du om någon just nu? många!

Om sex månader: är det juni

Jag samlar på: minnen

Gröna eller röda äppeln: gillar båda

Vem ringer du när du är arg/ledsen? ingen, hehe

Gillar du golf? nej

Vilken tid gick du upp idag? 11:30

Har du sovit i din egna säng inatt? japp!

Har du sovit ensam inatt? si

Har du strumpor på dig nu? nej

Hur svarar du i telefon? "Hej det är Linnea" på hemtelefonen, "Hallåja" på mobilen

Vad ska du göra ikväll? gratta frida!

Vad ska du göra imorgon? inga planer

Var vill du bo när du blir stor? Det tar jag då

Är det okej att gråta? givetvis

När grät du senast? igår

Vilken årstid tycker du bäst om? sommaren!

Laddar du ner musik och film från internet? nej, det var faktiskt ett tag sen nu!

Skulle du göra om du vann en miljon? japp, jag skulle göra.

Bär du glasögon eller linser? 

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? absolut inte

Har du piercing? öronen
Har du tatuering? nej

Vill du gifta dig? inte så viktigt

Vill du ha barn? ja de tror jag

Solar du ofta? när vädret tillåter så

Är du bra på att laga mat? jag trodde det fram tills i lördags....

Gillar du att dansa? 'gillar' är väl att ta i ;)

Hur vig är du? jag har ganska viga fingrar men mer än så är det tyvärr inte!

Vilken är din favoritglass? choklad kanskeeee

Tror du på ett liv efter döden? sånt ger mig bara ångest

Bor dina föräldrar tillsammans? ja

Morgon eller kvällsmänniska? egentligen inget av de, hehe. Men säger nog kvällsmänniska isåfall!

vilken ögon färg har du? blue as the ocean

När grät du dig till sömns senast? det minns jag inte

Brukar du bädda sängen? nej, om inte mamma tvingar mig vill säga..

Har du kysst någon den sista veckan? nej

Kramade du senast? va?

Var du glad igår? jaaaa, trore

Känner du dig värdelös? för ofta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0