Det gör så jävla ont, när någon så nära, säger något som sårar så oändligt.

HEJ folket! idag har jag ätit 2 semlor! En i skolan, på hemkunskapen och en i kyrkan, på konfirmationssamlingen. Torsdagar är ju, som jag skrivit förut, den stora ätardagen! Frukost, lunch, hemkunskap, godis, mackor och kakor i kyrkan, middag, frukt, kvällsmål ;) Vem tackar nej till mat lixom? Även om det kan bli lite mustigt ibland...

Efter skolan var jag med annie, jennifer å frida. Vi plattade jennifers lockiga hår och lockade mitt raka hår. Kul med lite förändring! Efter det gick vi till konfan. Där åt vi som sagt semlor. Också pratade vi om sex och relationer, haha. 

Nu ska väl jag egentligen plugga. Men jag orkar inte! Vet inte vad det är med mig alltså. När jag pluggar så kan jag inte göra annat än att digga musiken i ipoden. Och om jag inte lyssnar på musik så är det ända jag kan tänka på hur mycket jag vill lyssna på musik. SÅ det är ju mindre skoj.
Och annat som är mindre skoj är ju att vi har tyskaprov imorgon! BLÄ!

Och vet ni? Idag hittade jag och annie en fet plånbok när vi skulle gå in genom skolan. Vi gav den till skolans expedition och det visade sig vara kuratorns. Allt vi fick var ett litet tack och inget mer. Borde vi inte få en LIIIITEN peng iaf? Jag menar, vi kunde ju tagit plånboken och dratt, men istället  var vi snälla och... ja. Nej men nu är jag negativ. Klart att man inte borde få en hittelön! TRAAAAMS.

känner mig lite halvt tvungen att lägga upp en bild eller två på mitt lockade hår som numer inte är så lockigt längre. Men lite vågigt är det allt! Synd bara att lockarna gick ut så fort, det var ju jättekrulligt ett tag!



 

hehe, okej. Det finns nästan inga lockar kvar. Men ändååå!


pussss på dig dig dig och dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0