Wallander - hämnden.

Hallå bloggen! Idag har jag och mamma vart i Göteborg och shoppat lite. Vi gick även på bio. Vi såg på Wallander - hämnden, för det var den enda som passade med tiden. Jag är ju inte riktigt en wallander-tjej, så var väl inte sådär jätte exalterad direkt. Filmen var sådär men om man gillar wallanderfilmer så är den säkert bättre. Jag ville ju se I taket lyser stjärnorna. Men ska nog se den med några kompisar nu på lovet istället! 
Haha, Vi köpte en mixer! Så nu kan jag göra så mycket smoothie jag vill! Jag ville ha en rosa mixer men mamma tyckte inte det passade in i köket, så det fick bli en svart... Köpte lite tröjor/linnen också. Visar det imorn! Åhjuste, ska ju på gudstjänst i morgon också! BLÄK. 
När vi kom hem så kollade vi på Melodifestivalen. Hur tråkigt det än är så är det faktiskt något man måste kolla på. Eller hur?
Nästa vecka är min fasters bästa kompis med och tävlar. Jennifer Brown! Ring och rösta på henne då, okeeey?
Idag vann pappa 5000 spänn på tipset och travet. Inte så mycket pengar, men lite är alltid något.
NU ska jag sticka. CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0