Dagen D

Hej! Nu är det bara trettiotvå minuter kvar på min födelsedag. Dagen har vart bra, jag har fått finfina presenter och många gratulationer. Frida Magda Jennifer och Nella kom till mig vid sex. Jag fick massa fina presenter av dem(body lotion(som de trodde var parfrym), godis och kondomer etc). tuuusen tack för det tjejer! :D Vi såg på lite OC-avsnitt också, så jag kan pricka av ytterliggare 4 avsnitt nu! GÖTT
Sen så ringde mina söta kusiner och sjöng för mig, jättevackert haha! :D
Jennifer J kom förbi och sa grattis också, kul att se henne! =)
Ska ha släktkalas imorgon. Skriver mer imon
PUSS PUSS PUSS

Kommentarer
Postat av: Elina

fin blogg:)!

btw, klicka på inlägget "1,2,3 eller 4?" i min blogg och säg vad du tycker!

Ha en fin dag:D



(grattis!!)

2009-08-01 @ 23:10:48
URL: http://elinalatin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0