Jag åker i morgon!!!

Hallå ni! I morgon, väldigt väldigt tidigt, åker jag till mormor i Luleå. Med bil... Bara sisådär 125 mil om jag inte minns fel. Ingen big deal........
Ska vara borta i ungefär 10-11 dagar, kommer nog hem innan min födelsedag, eller i värsta fall PÅ min födelsedag. Får väl se hur det blir.
Ska gå över till grannen och låna deras bärbara dvd + massa filmer, så jag kommer sitta och lapa filmer hela bilresan. Då går det förhoppningsvis fortare!
Jag kommer mobilblogga varje dag, minst en gång om dagen. Så ni blir inte av med mig... ;-)
Heheheh, jag har inte börjat packa än... Får la ta tag i det snart. Ska äta nu.
ha det kanon och kalas! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0