SSD, Sjukt skön dag!

Hejsan! Hahaha, skönaste dagen på länge! Jag började dagen med en otroooligt god fruktsallad med vaniljyoghurt över, det var gott.
Sen gick jag till Magdalena. Vi köpte fika för att sedan åka ut med båten och lägga oss nånstans för att fika fikan. Men när vi åkt en bit så ser vi Maggans bror komma körande på hans vattenskoter. Då frågar vi honom om vi fick åka med. Det fick vi. Det var helt sjukt kul. Och när Magdalena körde så var jag helt säker på att jag skulle dö, hahaha så vääärt!
Sen efter nån timme fick vi nog, så vi åkte ut med båten och la oss på nån klippa. Och när vi ligger där, helt oskyldiga, så ser jag en båt. Jag kollar på den, tänker: "fan, är det ingen som kör den båten?..." sen kollar jag på den en gång till "MAGGAN, ÄR INTE DET DÄR VÅRAN BÅT?!??!?". Vi fick panik, bråkade lite om vem som skulle hoppa i och simma med båten till land, bestämde oss för att båda fick hjälpas åt, så vi hoppar i och drar för våra liv. Helt sjukt hahah! Men vi fixade skiten grymt bra!
Sen bestämmer vi oss för att åka, så vi glider runt med båten i över en timme. Det var blåsigt = mycket vågor, så det var riktigt kul! Sen åkte vi hem till mig, äter mat, sen jordgubbar och glass. Inte fel!
Sen åkte vi hem till Maggan igen och chilla, cykla upp till Rorre(rorsman) och köpte godis, hem till M igen och där gjorde vi massa ansiktsmasker. Så nu sitter jag här med underbart len hud. Fettt!

Hhehehe, lite fööör långt inlägg kanske-...... förlåt mig.
Nu ska jag försöka sova, imorgon är en ny dag som sägs ska bestå av regn, men hur många gånger har man inte hört det men istället vaknat av solsken?
pöss'n'ajöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0