Inte illa

Nämen hallå där! Igår kväll var hur bra som helst. Jag mötte Frida och Magda vid sextiden, vi cyklade hem till Frida. Vi satte oss på hennes balkong me lite chips och sommardrinkar ;) Satt där ett tag och hade det bra. Sen cyklade vi ner till brygga och åt glass. Efter det gled vi hem till Maggans syster och hoppade studsmatta, haha. Vi fick godis och cider av hennes syster med! snäll kvinna alltså.
Sen bar det av till Frida igen, satt på hennes balkong ännu än gång. Sen spelade vi super mario(eller vad det nu heter......) och jag sög hårdast. Vid elvatiden kom Oskar och Pontus, vi såg lite på nån film typ? Sen cykla vi ner till Pontus och såg på film/satt vid datorn. Treeeeevlig kvällll
nu ska jag duscha,,,,, just det! måste ju dammsuga idag också :((( 
IMORGON ÄR DET SOMMARLOV!!! åh vad jag längtar.
puss puss puss puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0