Jag fastnade med fingret i en stekpanna!

HAHAHA! Ja, ni läste rätt ^. Jag fastnade med lillfingret i en stekpanna i Lördags! Till en början var det ganska kul och jag skrattade. Men efter en halv  minut så såg jag hur fingret blev rödare och rödare, svullnare och svullnare! Så jag fick panik. Mamma var inte till nån hjälp så jag skrek på pappa. Han kom, och skrattade när han såg mig stå där med lillfingret fast i en stekpanna som fortfarande steker fisk. Men han insåg snabbt att det var allvarligt. Så mamma och pappa hämtade is, för att kyla och förminska(?) lillfingret igen. det hjälpte inte. Då hämtade mamma flytande smör och smetade emellan stekpannehålet och fingret. Och det hjälpte! Jag var fri! (efter ca fem-sju minuter som kändes som en evighet)
Jag tog kort på skiten också! Tänkte att det kunde vara roligt att minnas om fem år! hehehhe
(klicka för att förstora)

HAHAHAH, illa!
jag vet inte om det syns, men fingret blev alltså riktigt svullet! HAHHA, fattar ni vilket panik jag hade eller?!?!?!?! Hade ju inte vart så kul att åka in till ett sjukhus med en stekpanna hängandes.

Och nu undrar ju ni såhär: VAFAN STOPPAR HON IN FINGRET I EN STEKPANNA FÖR!? Och ja, jag har väl inte direkt något bra svar på det... Kul grej, liksom. heheh-hehe-he-hehe-heheehe.


Kommentarer
Postat av: beatrice

aooochhh! sånt där brukar jag också lyckas med, haha! :)

2009-04-17 @ 17:33:08
URL: http://klacksko.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0