Palm

tjola. Sitter och skrattar för mig själv (snart får ni veta varför). Kom precis hem från konfan. Innan dess var jag med Magda Frida Jennifer och Annie. Vi satt på Annies fantastiska balkong, där man ser ut över hela tjörnekalv och halva klädesholmen + mer. Sen gick vi, som sagt, till konfan. 
Och jag måååste skriva en skitrolig konversation killarna bakom mig och Jennifer hade. 

Allt börja med att Marie (konfirmationsledare) berättade något om att vi borde gå och klippa oss hos hennes systerdotter för det var 20 % rabatt nu, eller något sånt. 

Erik: Ja, Carl du borde faktiskt klippa dig... (Carl har ganska långt och jättespretigt hår)
Carl (skäms lite): hehe, aa kanske...
Erik (lite lätt och skämtsamt): ja, du ser ju ut som ett troll, typ.
Max (grovt och ärligt): Ja, som en jävla palm!

HAHAHAHAHAHHAHAHAHA, jag och Jennifer var de enda som hörde. Och när Egon satt och snacka allvar med oss så börjar vi gapskratta och Egon blir jättesur och ger oss blicken. Ni fattar säkert inte det roliga, men jag menar, hurfan kan man med att säga till sin kompis (dom är inte ens kompisar, men ni fattar...) att han ser ut som en palm i håret? Fyfan vad taskigt. Men kul! :)
Nu ska jag draaaa.
pusssuiiisiiss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0