HA!HA!HA!HA!HA!

Hej! Gårdagen var jättekul. Lägger upp bilder snart, jag lovar. 
Idag vaknade jag halv sju(!) av ett ashögt skratt. Jag trodde att jag drömde mardrömmar. Sen kom skrattet igen och igen. Jag undrade vafan som pågick. Sen hörde jag att skrattet kom från toves rum, över mig. Det var det hemskaste skrattet jag hört. Och bruden slutade inte skratta! Typ HA!HA!HA!HA!HA!HA, hur högt som helst. Dom skrek och gaba som fan. Alla i huset vaknade (jag mamma pappa) och vi var skitsura. Först tänkte jag ställa mig i sängen och banka i taket, så att dom skulle sluta. Kändes som en dålig idé. Sen kom jag på att jag kan ju smsa Tove och be dom hålla käften. Kändes också helt fel. Men då gick mamma upp och sa till dom. Då blev allt frid och fröjd igen. Kändes lite som att jag hade en lillasyster istället för en storasyster ett tag där. Jag kommer drömma mardrömmar om det där jävla skrattet i veckor nu. Ni anar inte hur hemskt det lät! FYFAN.
ja det var väl det jag ville säga. Nu ska jag äta frukost och se på teve. 
Sen så känns det ju SÅDÄR att det bara är typ tre veckor kvar tills sommarlovet. Längtar!
Nä nu ska jag nog gå, men jag kan inte sluta skriiiiiiva! 
HEJDÅ
xoxoxoxo(xo)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0