Snart, snart är det sommar igen.

Tjenixen (haha). Idag har jag faktiskt namnsdag, stooort! Jag har blivit förkyld också, lite tråkigt.
I morgon har vi grön dag. Vi ska vandra(!) på dyrön(!). Fast jag tror att vi (jag, jennifer, annie och rebecca) skiter i det å åker till stenungsund i stället, känns mycket roligare! :) 
Idag var jag hos skolsyster, för doktorn var där. Jag har ju problemas med ryggen. Fast det var inga problem sa han, för fjärde gången nu. Men han vill kolla på den en gång till i början av nästa termin, för jag ska växa lite till (ca en centimeter...). Känns ju liiiiiiiiiiiiiiite onödigt, blöhh.
Nä nu ska jag sluta skriva. faktiskt. hejdå. pussuppss
hejdå! sseeee you later
hejdå
glömde skriva hejdå
hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0