Om alla andra kan så kan jag me

20 sanningar om mig.

1. Jag är rastlös nu.

2. Hatar hatar hatar detta vädret

3. När jag är hemma så BOR jag i mammas enorma fleecetröja. Den är stor, röd och extremt mysig. love it

4. Jag gör smoothies typ varje dag. Asgott!

5. Jag hatar skräckfilmer, har svårt att sova i flera månader efter jag har sett en.

6. Jag måste ha läppglans/lepsyl på mig hela tiden, det är ju beroendeframkallande! 

7. Jag byter nagellack ca två gånger i veckan. 

8. Jag har ingen aning om vad jag ska välja till gymnasiet. 

9. Jag kan dricka hur mycket vatten/bubbelvatten som helst. När jag är hemma så kan jag dricka en liter utan att jag tänker på det. Sjukt!

10. Jag hatar idrott! Speciellt bollsporter, hemskt

11. Jag pluggar alltid inför prov i sista sekund. Ska bli bättre på den fronten

12. Jag var med i en bilolycka när jag var typ 2 bast, skrapade dock bara upp hakan.

13. Jag skulle inte kunna leva om min mamma(eller pappa) dog.

14. Hemma så äter jag konstant. Lite mat och mycket godis/kakor/glass. Precis som det ska va! haha

15. Jag har jättelätt för att gråta till filmer och fina texter/historier osv

16. Jag är väldigt kräsen när det gäller killar. 

17. Jag ÄLSKAR att mina syskon flyttat hemifrån. I'm in heaven, typ haha!

18. Jag lägger sällan energi på att tänka på att jag är ful/misslyckad osv, tycker inte det tjänar nåt till!

19. Jag vågar inte sova i mitt nya rum, känns jätte-ensamt att sova själv på övervåningen. Går bara inte!

20. Jag älskar mina vänner så jävla mycket


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0