inte så oväntat

Din kropp:
hur lång är du: 173,5 centi
vilken sko storlek har du: 38-39
är du nöjd med din kropp: nej.
skulle du kunna plastikoperera dig: nej, inte nu iaf
välj en sak du tycker är fulast med dig: kan inte bestämma mig
hur mycket väger du: vet inte riktigt
vilken ögonfärg har du: blå
vilken hårfärg har du: blond
har du lång överkropp: hmm, nja? eller jo det har jag nog.. tror jag
har du långa armar: beror väl på vem man jämför med?
har du långa naglar: nä
har du en finne just nu: tror det!

Dina känslor, tankar och humör:
hur är ditt humör nu: standard
vad tänker du på just nu: på vad jag ska göra efter detta
saknar du någon just nu: japp

gillar du någon:  flera stycken!
är du kär: nej
är någon kär i dig: inte vad jag vet
älskar du någon: ja
hatar du någon: njaaa, nära!
hur är du om du är hungrig : gnällig
hur är du om du är trött: efterbliven
om du sovit i tre timmar: trött?


Dina önskningar:
du skulle egentligen velat heta: spelar inte så stor roll
du skulle egentligen velat bo: tjörn duger
din högsta önskan är: fred på jorden. (HAHHAH var tvungen), nej men jag vet inte!
du skulle vilja ha: bärbar dator står nog högst på önskelistan just nu!

Ditt rum:
vilken färg är det i ditt rum: vilket av dem? Har tre rum just nu, hehe.

har du en tv i ditt rum : jajemän
har du en dator i ditt rum: nä
har du en säng i ditt rum: såklart
vilken färg är ditt påslakan: inget jag har koll på
har du kläder på ditt golv: japp, eller i det här nere iaf
har du tidningar på ditt golv: ja!
har du något annat på ditt golv: antar att möbler inte räknas?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0