So what if it hurts me?

Tjena. Känns ju SÅDÄR(skitkasst) att vara tillbaka i skolan igen. Idag samlades alla nior i matsalen. "Jag har en jätteglad nyhet" sa Anders(nån snubbe som står i kiosken). Jag började tänka stort, undra vad det kan vara för nyhet! tänkte jag glatt. "vi ska servera frukost i cafét" säger Anders. JAHA, och? Det har ni väl alltid gjort? tänkte jag. Men nejdå, det var tydligen värsta nyheten. "det kostar bara 10 kronor" säger Anders om och om igen. Och imorgon ska tydligen våran klass få frukost gratis, vilken grej!
HAHA dagens(om inte årets!) roligaste händelse inträffade idag i gympasalen. Jennifer skulle stajla lite och visa att hon kunde hoppa sidled över en plint(?). Vad gör hon inte då? Jo, hon fastnar med knät eller nåt i plinten och ramlar som en säl ner på mattan, plinten går nästan av och håller på att ramla över henne. HAHA, man måste ha sett det för att det ska kunna vara kul. Men OJ vad kul det var! Så halva gympalektionen(överdriver) gick åt åt att gapskratta! HAHAHHA
Nu är jag rastlös. Vad ska jag göööra? Drar in på facebook en sväng, sen kanske det går nåt på teven? annars lägger jag mig!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0