varning för sjuka bilder

Tjenamors! Jag börjar bli förkyld. Har tuggat i mig ett paket halstabletter på typ tio minuter. Fast jag har inte ont i halsen, men dom var ju så goda! hehe. Min näsa däremot, den mår väl inte sådär jättebra. BUHU.
Nu sitter jag och väntar på att mamma ska komma hem med thaimat. Hon är på nån ansiktsbehandling och kommer inte förrän om en timme eller två, men jag känner mig ensam och hungrig så jag hoppas att hon kommer nu nu nu!
Imorgon har vi lusse-övning och det börjar ju dra ihop sig rejält. Snart ska vi lussa för skolan och föräldrarna. Ska bli så mysigt på något sätt!
Nu finns det inte mycket mera att tillägga, puss och kram för idag.
lekte lite med min kompis webkameran

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0