Wish it could be that easy

Tjaaaa. Jag gick till rorre vid sex och mötte maggan, frillan och jeffan. Vi köpte lite gotta och sedan mötte vi petro och robzen för en promenix, sen stack dom igen och vi andra drog hem till mig. Kvällens roligaste var när Jennifer sa "han satt där framför ratten och kåta upp sig!" .... "bakom ratten heter det ju!" sa vi andra, och där började den långa diskussionen. Det tog en kvart för jennifer att erkänna att hon hade fel. Men gissa om vi ska mobba henne för detta vaaaaa!! pinigt jeffan
Så vi satt och sickelisnacka i någon timme eller två sen drog jävlarna hem vid nio(!). Trötta på livet älläh???
Så nu sitter jag och roar mig själv genom att äta godis, lyssna på musik och blogga lite. HHEHEHE
Nä vet ni vad? Nu ska jag sluta skriva. Låter som en ganska bra idé va? Så pusspuss och kramkram, ha en bra fredagskväll!
Grattis till alla som heter Ingegerd och Ingela, ni har namnsdag idag!!!! (hahahhaha torr humor)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0