123456789

Hej kompisar! Vi åkte in till Göteborg vid halv två, skulle titta in hos anton i en kvart men blev kvar i en timme. Så det blev inte så mycket shopping för vi skulle ju se på bio klockan 6, jag å mamma. Köpte inget spec typ. Vi såg 'Allt för min syster', den var bra! Eller, den var ganska seg men jääävligt sorglig. Så jag satt och kämpa för att inte gråta under hela filmen typ, till slut kom det väl lite tårar men jag var snabb på att torka bort dem.
Är faktiskt ganska trött nu så kanske ska lägga mig snart? Eller okej, klockan är halv elva och det är lördag så jag får inte lägga mig än, då kommer jag säkert vakna tidigt imorgon också.
CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0