20.03 tjugoåttonde oktober

Hola amigos. Kom ganska precis hem från en shoppingdag i Göteborg med Maggan och Frillan. Mycket najs. Hittade dock inget annat än två par BHs, men det är la bra det med! Sen när jag kom hem så upptäckte jag väääärldens fetaste tova i mitt hår så jag fick stå och kamma ut den i typ 20 minuter(överdriver), så nu är hälften av håret på huvudet helt gone, nej men typ! Lite synd...
Märkte till min besvikelse att det inte går något bra på teve idag. Jag som är taggad för en riktig tevekväll! Men icke...
Just det! Bakade världens godaste smörkaka igår med. Mycket godare än vad det låter, jag lovar och svär på alla mina fingrar!
AJAAAA nu har jag inget mer att komma med. Hare grymt! PUSSar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0