Ännu en söndag

Tjillevippen. Nu har släkten dragit hem och jag har tjänat mina trehundra kronor(haha). Mamma fick massa roliga presenter och jag är såååå avundsjuk, hähä! Igår var jag ju som sagt med min kusin hela kvällen. Vi gjorde allt möjligt, bl.a spelade kula! Trodde inte att man gjorde det nu för tiden, men det gör man tydligen. Sen spela vi nintendo(?), fyra-i-rad och läste hello-kitty-tiding. Alicia hade precis fått sin första mobil så hon gick runt och flasha den hela kvällen. Jag vill också vara 8 igen, eller ännu yngre, typ 5!
Säger bara SHIT vad trist att sverige inte kommer vidare till VM, riktigt synd. Men shit happens.
Nu ska jag fortsätta min stela söndag med att bädda ner mig i sängen och läsa tidning eller nåt!
HARE gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0